Фестиваль світла в Амстердамі

28 листопада стартує 8-й фестиваль світла в Амстердамі. З 650 заявок було обрано всього двадцять представників з 16 країн, щоб освятити тему - «DISRUPT (Руйнувати)!». Відвідувачі можуть побачити Амстердамський фестиваль світла на човні, на велосипеді і пішки до 19 січня 2020 року.

Художники, які брали участь інтерпретували тему «DISRUPT!» По-різному. Деякі інсталяції діють як абсолютно нові втручання в міський пейзаж, в той час як інші - перетворять існуючу архітектуру в місті і дозволяють відвідувачам поглянути на місто під іншим кутом зору.

Фестиваль світла в Амстердамі - фото 1

Фестиваль світла в Амстердамі - фото 2

Фестиваль світла в Амстердамі - фото 3    

Британці Том Біддулф і Барбара Райан показують катастрофічні наслідки глобального потепління. Використовуючи мінімальні лінії білого світла, вони перетворюють частину каналу в затоплену вулицю в своєму художньому творі «Поверхневий натяг» з контурами буксируваних, плаваючих автомобілів, дорожніх знаків і ліхтарних стовпів.

На фасаді Het Scheepvaartmuseum (морський музей) датський художник Мартін Ерстед візуалізує глобальне потепління, переводячи графіки підвищення глобальних температур в рухомі лазерні лінії. Ця комбінація наукових фактів і чистого, інтенсивного лазерного світла в роботі Ерстеда під назвою «Лід тане в пійло» призводить до вистави, яка є одночасно конфронтаційною і поетичною.

У своїй роботі «Nacht Tekening» голландський художник Krijn de Koning грає з культовими фігурами знаменитого моста магере брюг і дозволяє поглянути на нього під іншим кутом зору. Де Конінг взяв існуючі форми в якості відправної точки, переплутав їх і помістив назад на міст у вигляді світлих ліній.

Фестиваль світла в Амстердамі - фото 4

Фестиваль світла в Амстердамі - фото 5

Тайванський колектив UxU Studio вводить в оману гігантською блакитною бомбою, яка тихо висить в повітрі у Оостердака. Якщо уважно придивитися, стане ясно, що цей остаточний символ дерегуляції і руйнування складається з тисяч освітлених пірин. Як не дивно, це робить бомбу солодкою, романтичною і навіть нешкідливою.

Для своєї установки «Ніхто» Габріель Лестер поміщає дві руки робота в скляний контейнер на пірсі в Музеї науки NEMO. Один робот подає зварювальне світло на ляльку, якій грає інший робот, створюючи гру тіней на носі будівлі музею.

Кожна робота - унікальна, привертає увагу і змушує пошукати прихований сенс. Цей фестиваль одночасно допомагає розкрити потенціал багатьох початківців художників і змушує задуматися всіх над глобальними питаннями людства.