"Ми були утопістами, не знаючи про це", - сказав Ренцо Піано під час прес-конференції, присвяченій інавгурації виставки« Renzo Piano & Richard Rogers ».
У 1970-х роках британський архітектор Річард Роджерс і італійський архітектор Ренцо Піано - в свої тридцять, обидва невідомі в той час, працювали разом над проектом Центру Помпіду в Парижі, за що вони були нагороджені в 1971 році. Відомі модерністи Оскар Німейєр, Жан Пруве і Філіп Джонсом були серед тих, хто вибрав цей дует.
Початковий намір двох архітекторів полягала в створенні набагато більшого, ніж музей; скоріше, Ренцо Піано і Річард Роджерс прагнули створити культурну ікону.
Своїм проектом Піано і Роджерс дали життя новому напрямку - Центр вважається абсолютно-новаторською будівлею, одним з найвідоміших і радикальних проектів того часу.
Однією з відмінних рис Центру Помпіду є яскрава присутність кольору. Чотири сильних кольори - синій, червоний, жовтий і зелений - обв'язують структуру і пожвавлюють фасад, їх використання визначається кодом, встановленим архітекторами:
- синій - для циркулюючого повітря (кондиціонер),
- жовтий - для циркулюючої електрики,
- зелений - для циркулюючої води,
- червоний - для пересування людей (ескалатори і ліфти).
Цього року культурний центр Помпіду, офіційно відкритий 31 січня 1977, також відомий як Бобур, відзначає своє 40-річчя виставкою, присвяченій її авторам.
До 12 лютого 2018 року відвідувачі зможуть ознайомитися з історією будівництва завдяки незліченним накладам, спеціальним статтям в торгових журналах і фотографічних звітах.
Київ, як і вся Україна, завжди раді дізнатися щось новеньке і неймовірне разом з Вами на зустрічі у нас в шоу-румі і на сайті takeandlive.com.ua.